Onsdag - SickPick

Hello.
Jag blev magsjuk igår kväll. Usch usch. Så en riktigt jobbig natt har jag haft och var rätt skakis under förmiddagen, men jag har inte kräkts mer sen imorse och har trots magont lyckats ätit, så nu tror jag att jag är påväg mot fullständig återställning. Skönt! För imorrn fyller Björn år och då är det tänkt att vi ska äta tårta - bland annat. Jag måste ju ta mina chanser till att äta gottis när jag kan dårå!

Annars?
Jag skulle ju hårdplugga men det går väl lite sådär måste jag säga.. Jag har iofs bara haft igår och idag på mig riktigt och gårdagen lades på en del plugg och idag har jag ju varit pajj i kropp och huvud så att. Vi kör igen imorrn!

Försöker även undvika Leias hår som flyger upp i näsan och får den klia hela tiden. Jag ångrar många gånger i veckan att vi lät henne börja sova i sängen, men samtidigt så är det ju så mysigt. Är det inte det ena så är det något annat. Promenaderna går ganska bra ändå, speciellt när det är fint väder. Jag undrar om det är jag som påverkar henne eller om det är hon som gillar solen och blir mycket lugnare..? I vilket fall som helst är det trevligt att känna att det faktiskt är jag som är den som styr lite mer över promenaden.

Fick ett paket från HM idag också, med en del från Garden kollektionen - yey! Den finaste tunikan (enligt mig) i kollektionen var med (jag har beställt mer som inte kommit ännu) och tycker att den är perfekt, så den kan jag verkligen rekommendera! Beställde två färger:



och så väntar jag på denna fina klänning också:



Massa fint på HM nu, till alla som är sommarshoppingsugna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0