Söndag - Hofors

Hej och hå.
Nu är vi då i Hofors sedan i torsdags kväll. Det är så skönt att vara hemma alltså. Å ena sidan är allt som vanligt och det känns hemma, å andra sidan ser man alla förändringar som skett och allt nytt som hänt sen man var hemma sist. Jag har hunnit med att umgås med mina fina vänner, fest, födelsedagsfika för mamma, bara vara hemma, klippning och lite annat. Hade gärna åkt lite skidor, men det fick läggas åt sidan för annat den här gången. Är inte jättetaggad på att åka på isiga spår så mycket heller..
Leia var väldigt jobbig under bilresan, hon gillar ju inte alls att åka bil om hon inte får sitta fram vid oss (är hon framme så är hon hur lugn som helst) så hon höll på att pipa och försöka krafsa bort gallret nästan hela resan med någon paus då och då. Väldigt jobbigt för oss, både att veta att hon känner sig så orolig och också för att det tär väldigt mycket på en när man ska försöka köra att höra det där pipiga gnygnällandet. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli bättre.. När vi kom fram var hon så himla lycklig - hon sprang fram och tillbaka i Björns föräldrars hus, men sen har det tagit någon dag innan hon riktigt har kunnat varva ner när det är sån mycket större yta hon har att röra sig på och så många nya saker som hon tar och testar oss på genom att stjäla och springa iväg.
Imorrn åker vi tillbaka till Karlstad och pluggandet igen.. Har massa skola att ta mig igenom närmaste veckorna vilket känns tungt att tänka på. Men det ska väl gå på ett eller annat sätt det också..

Måste bara visa en bild på min senaste "plagg"crush också:

Dolores SEK 449, Jeane Blush - NELLY.COM


















Vet att det inte är min typ av sko - jag tror inte ens att jag kan gå i högklackat - men de är ju så fina..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0