Ljuskällor

Det är ju helt sjukligt mörkt ute (och inne!) nu i december, inte konstigt att folk blir trötta och deppiga. Därför tror jag att det är viktigt att lysa upp hemmet ordentligt på andra sätt. Faktiskt så viktigt att jag blivit någotsånär besatt av ljusslingor och andra ljuskällor. - Jag tycker att de är så fina att jag bestämde mig för att fota några av dem till och med! Tyvärr ser man inte hur fina de är genom mina kassa foton, men jag tror ni fattar grejen. Inte så stilrent, och kanske lite barnsligt, men otroligt mysigt och hemtrevligt blir det.

Julstjärna i vardagsrum/ ljusslinga i sovrum från Rusta (så fort vi flyttar dit där det finns en balkong får den flytta ut)/ en väldigt dåligt bild på hjärtljusslinga i vardagsrum/ adventsljusstake i sovrum /och den finaste ljusslingan på hallspegeln.











Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/blog/3051244/tinanjse där isåfall så börjar jag följa dig DIREKT! :)

2011-12-13 @ 12:46:35
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0