You don't own the road, boy

Jag förstår inte vad som hände med den här dagen, men jag har nyligen blivit färdig med allt. Och jag har inte ens pluggat! Den har framförallt gått i matens tecken, skulle jag vilja säga. Men även annat har hunnits med..
Jag tränade ett styrkepass imorse, lagade (och smakade) bland annat rårakor till lunch för första gången någonsin, hur gott är det inte? Hade créme fraiche, hackad rödlök och kräftstjärtar till. Sen har det ju varit vinterstudion och längdskidor; damernas och herrarnas fristil 15/30 km. De där norrmännen är ju helt otroliga av någon anledning.. Tyckte så synd om Hellner som kämpade så mycket också, och som ju faktiskt klarade sig bra (4:a), men som det ändå gnälldes på att han gått utför hårt. Marit Björgen är ju något sorts längdskidsmonster, det är då ett som är säkert.. Sen efter det blev det en långpromenad med Leia, thaimatlagning, tvätt och saffransvaniljbullsbak. Trevlig lördag helt enkelt.

Men nu är jag trött.. Kanske kikar på en film innan sängen. Nya Sleeping beauty verkar intressant..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0