No Wow

God morgon!

Sitter och äter frukost. Den är inte riktigt som på bilden, men nästan. Älskar groddar, har det till nästan allt när jag väl har det hemma.. Därför har jag faktiskt börjat fundera på att göra egna, tror inte att det är alltför svårt? Har någon en aning om hur osv. så tipsa gärna!

Idag kommer mina två hjärtan hem från Hofors. Innan dess ska jag hinna med ett träningspass. Jag blev förkyld för två veckor sen och den satt kvar i en och en halv vecka! I onsdags tränade jag första gången på två veckor och det kändes sååååå bra. Och igår kväll började jag få känningar i halsen igen! Blir galen om jag blir förkyld igen alltså.. Känner mig bättre idag, men inte helt tiptop. Hoppas att träningspasset kommer att hjälpa (och inte stjälpa).

Hoppas på en fin dag för alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0