best of you

Goderafton.

Väntar för tillfället på min nya mobil, som jag beställt. Den kommer någon gång nästa vecka, som det ser ut nu. Inte en Iphone som alla skaffar nu, känns som att varenda prick har en. Stekarn på klubben såsom grisbonden ute i svinstian. Inte för att det spelar någon större roll, det kanske man snarare ska ta som ett tecken på att Iphonsen är ganska bra? Men man blir ju låst till bara Iphone på alla sätt, tror att det blir bättre med en Android..

Så det blev en Samsung Galaxy s2. Den har mycket (i princip allt..?) som är bättre är Iphone. Exempelvis kameran (8-megapixel) som är viktig för mig då jag bara använder mobilen till foton, har ingen kamera till det. Hoppas att jag blir nöjd med den dårå.

Annars sitter jag här och har tråkigt. Skulle springa med syster, men hon är lite dålig, best friends jobbar, har precis kollat färdigt på veckans avsnitt av True blood (säsong 4, så bra!), Leia är slö och Björn är "inge rolig", jag orkar inte hitta på något vettigt men inte heller ingenting? Kanske hälsar på ena bästis på jobbet då.. eller? Ovanligt att man har det såhär.. annars är det mest stress.. kanske man ska "njuta" av detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0