Torsdag.

Det är svårt att hålla i detta när man inte har något som man hela tiden följer upp med, som när jag bloggade frukosten varje dag.

Idag har jag jobbat med en uppgift i GIS-kursen hela dagen, trots att jag borde hålla på med Evolution. Men jag har ju fler saker att göra, så ibland får man välja bort. Tog en joggtur på lunchen med Leia också. Ganska sakta och riktigt tunga ben hade jag, men dryga 7 km blev det i alla fall.

I förrgår körde jag ett styrkepass också och har kunnat öka lite med vikter de senaste 1-2 veckorna (är inte där jag var förut än dock). Jag är på uppgång när det gäller träning vilket är riktigt nice.. mår ju så mycket bättre.

Leia har slutat löpa nu, men jag tror inte att det är riktigt över än.. Möjligen är det någon sorts övergång till skendräktighten igen, men jag hoppas inte det. Hon är inte totalfokuserad på dofter längre och kissar inte sådär mycket eller med benet upp heller, men något är det. Lite med buffig mot andra hundar (vaktigare?) och så. Äter som en häst! ..Löpet har verkligen sina olika faser..

Nu är det Mitt i naturen!



Kommentarer
Postat av: emilia

åhh gullig vovve, vill också ha en hund!

vad duktig du är! försöker också komma igång med träningen nu, men de e ju så jobbigt med alla biffarna på gymmet så kommer man där själv och kan lyfta en typ 1 kg-vikt.. haha :)

2011-11-06 @ 10:29:34
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0