Pink nightmares.

Goddagens.

Idag har jag nog nästan återhämtat mig helt från magsjukan. Det blev inte så mycket aktivering med Leia igår, men Björn kom hem från sin tripp (han var bortrest sedan söndagen) så hon fick spendera lite tid med husse istället så kunde jag vila.

Idag tog vi däremot en löptur på ca 7,5 km. Det gick hur bra som helst för mig, min puls var bra, jag kände mig lätt och kunde hålla på i ganska högt tempo länge. Hade bara min kära Björn inte varit så sliten efter hans 6-timmarsträning (!) i måndags så hade vi nog gjort min snabbaste mil. Jag kunde ju självklart ha gjort det själv, men Leia var med lös och jag kände inte för att sticka iväg själv. Nästa gång kanske. - Att det kändes så bra beror förmodligen på att jag inte tränat på så länge. Sist var en löptur (visserligen på typ 13 km) i måndags och ett styrkepass i tisdags. Alltså förra veckan.

Så borde jag ha kört inför midnattsloppet också. Jag tränade alldeles för hårt för nära inpå. Joggade 12 km på söndagen då och 6,5 km med lite intevall på torsdagen innan.. Och loppet på lördagen. INTE bra. Men det var, som sagt, min första gång. Man lär sig allteftersom.

Nu blir det storhandla och sen ska jag äntligen klippa mitt hår litegrann. Hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0