Hösten..

är den bästa årstiden på alla sätt, det har den alltid varit. Men den ger också en liten deppkänsla, vare sig man vill eller inte. Efter sommaren kan det vara ganska skönt att få höstens dämpande känsla lagd över sig, men när man redan är lite dämpad så blir det kanske för tungt. Med brist på ett visst livselexir gör höstens grågula dis att det för mig blir riktigt uttröttande. Jag har inte alls haft mycket för mig, och verkligen inte hård fysisk ansträning, men jag är såå trött så trött. Hoppas att energin snart är tillbaka, vill ju inte missa den bästa årsiden! Nu ska jag göra sånt som inte är väldigt ansträngande, sy, läsa, äta, se film osv., här hemma hos mamma och pappa. Hej hej.



Kommentarer
Postat av: jönet

Jag och lejonet somnade.

2011-09-26 @ 18:45:10
Postat av: Tess

Hej vännen!! Hoppas ni mår bra! :)) Oj vad längesen det va som jag tittade in här! Har varit en dålig läsare och själv en usel bloggare! Men wow vad kul det va att sitta och läsa ikapp! Gillar verkligen din blogg!!! Leia är så vacker!! Och extremt lik Atlas! Det vore sååå kul att ses snart för en promenad eller liknande?! Må bäst så hoppas jag vi hörs!! Kram! :))

2011-09-30 @ 10:39:23
URL: http://Lindathereseandersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0