Lördag

Godmorgon. Här sitter jag med mitt morgonTE och är trött. Jag somnade inte förrän sent då någon granne hade megafest med allsång till Trasdockorna? Annars brukar jag ha lättare att somna till festljud av någon anledning, men jag tror att ljuden denna gång blev för detaljerade.. typ. Vaknade tidigare än tänkt också, någon gång före 6 av en annan stackars granne som skrek och skrek med öppen ytterdörr. Gick yrvaken ut på loftgången (tänkte att jag kanske måste göra något) men blev stoppad av hans mamma (?) som stod i hans dörröppning som sa att allt var okej. Fast sen kom ambulansen i alla fall. Väldigt mystiskt. Och att se folk över typ 30-40 år här är ovanligt (t ex föräldrar) såå jaa. Hoppas det blev bra med honom hursomhelst.

Skönt med helg nu i alla fall. Idag ska här tvättas, dammsugas, putsas, puffas, vikas och skrubbas. Skönt med helg som sagt......... Näe då, det blir bra när allt är klart. Innan dess tänker jag snart ta mig till ett styrkepass (förut som body pump, men nu lite omgjort till mer funktionell styrka blandat med crossfit-grejer? lite mystiskt detta också, men väldigt kul), och innan innan dess ska jag bläddra lite i mina tidningar och läsa min bok jag inte hunnit med på några dagar. Och när alla sysslor är gjorda ska jag bara sitta och läsa då också. Och kanske se en film. Hej hej.

Passar på att visa upp min nyaste muminmugg också. Massa "minimy:er".


Kommentarer
Postat av: johanna

tack ska du ha! söt temugg :)

2012-04-14 @ 18:28:04
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: Victoria

Sv: Hm, ja vi får se vad det är. Tur att du inte har så mycket problem med din sjukdom då! :)



Och VART har du köpt den där muggen? Sjukt söt! ^^

2012-04-14 @ 22:32:47
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0