idag. onsdag.

Frukost

Hittills har jag hunnit gå en kall långpromenad med mina två hjärtan, hämtat ut paket och rek-brev på konsum, ätit frukost och bäddat sängen två gånger (Leia och jag är nog lite oense om hur sängen ska vara bäddad, så när man minst anar det så går hon till sovrummet och river runt). Idag ville jag göra en ny smak på smoothien, så jag använde såna där frysta mangobitar, banan, naturell yoghurt och lite mjölk. Den blev en väldigt tråkig smak och jag glömde köpa apelsiner igår, annars hade en sån ipressad i smoothien nog varit prefekt. Jag hackade istället ner valnötter och åt den med sked, vilket åtminstone blev godare än innan.

Idag är det tänkt att jag ska plugga etologin, baka morotsbrödbullar, träna och också hemskt gärna hinna fortsätta spela Alice-madness returns, som jag började med förra veckan. Ha en fin dag!


Leiagumman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0