Träningsvärk still

Aaaaahrrh. Har fortfarande den där jäkla träningsvärken kvar. En sak jag avskyr är träningsvärk. Framförallt i baksida axlar, sidomag/skuldermusklerna (vingarna?), triceps och biceps. Har nu en sjuklig värk i tre av dessa. Plus rumpa och baksida lår. Börjar ångra mig att jag ska träna upp styrkan min, orkar inte med detta, blir ju galen.
 
Planen var att testa två halvtimmesgrupppass idag - och hade verkligen sett fram emot det - men pallar inte med värkkroppen. Så jag tar min andra fastedag idag istället, vilken jag från början tänkte ta imorgon.. Och så kanske jag kan "bränna av" (..hihi........) ett gympass imorrn em/kväll? Mycket folk (vilket jag gärna undviker när det gäller gym) kan det väl inte vara på en lördagskvällning? - Ben, bröst och biceps kanske? Kollar med PT:n när han kommer hem.
 
Annars försöker jag göra plugg. Går sådär. Tänker på godis. Karamellkungens lösgodis tänker jag på just nu. Och croissanter. Ja, typ såhär:
 
Mmmh, falkägg. Majsbollar å. Och färsk lakritsstång. Och häxvrål..
Ja, detta är en skål full av favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0