Söndagspromenad

Jag hade en del jag skulle hinna med denna helg - men nej. Varför blir det alltid så? Jag måste sluta med mina listor (skriver listor jämt, om allt - har en hel liten skrivbok full med listor; kurser att gå, böcker att läsa, prylar att köpa..) - istället för att göra mig effektiv och noggrann gör de mig mest bara stressad.. Fast å andra sidan vore det väldigt jobbigt om jag glömde och sen står där och tänker "vad var det nu igen..". Nåväl, har denna helg i alla fall hunnit med typ: slapp, godis, serier, jogg, mys, hundpromenader, lite plugg, filmer (Django = bra! och Taken 2 = njaa), god mat, skidtv, fika mm. ..eheh. Jag får väl vara nöjd med det.. med att jag känner mig som en ny människa jämfört med i torsdags/fredags.
 
Idag fick lillkusin Nero följa med ut på långpromenad med oss också, och efter det proppade vi i oss fika. Höjdpunkterna på dagen. För övrigt har jag tills nu suttit och läst dåligt inscannad kursbok på dattan och fått ont i huvudet. Så nu får det bli b-film på tv innan en stunds Kristin Lavransdotter (närmar mig tyvärr slutet på denna fina fina trilogi som fått agera gonattlitteratur i ett par månader nu) får söva mig.
 
Haha.. Nero springer och har kul och leker, medan Leias intention här nog främst var att
jaga bort "den lille jäkeln från min husse" ..fast kanske på ett halvt lekfullt sätt. :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0