ägg+lax+smoothie

Matuppdateringarna fortsätter hagla. Men denna frukost var bra, så den får komma upp på "listan". Ägg och kallrökt lax, plus en smoothie gjord på pressad blodapelsin, fil, grädde och proteinpulver med banansmak igen då. Det behöver nog inte vara krångligare än så.
 
 
Springer upp och ner i tvättstugan för tillfället, och känner mig lite stel.. Jag körde ett styrkepass igår, vilket gick rätt tungt alltså. Vet inte om jag inte kommit igång helt än efter uppehållen, eller om det är sviterna från skidhelgen..? Björn bestämde i alla fall redan i söndags att vi åker till Hofors även denna helg. Jag är lite tveksam då jag har skola att göra, och åker jag dit blir det inte så mycket gjort. Plus att min kurs börjar på måndag och jag kan tycka att det är skönt att ta det lugnt och förbereda sig, se till att man har allt osv. Eftersom vi har Leia, och eftersom det är så förbannat omständigt att ta sig någonstans i denna stad, så behövs en hel del tid på mornarna, vilket kräver att så mycket som möjligt redan gjorts kvällen före. - Nåväl, det som avgör är hur långt jag lyckas komma med plugget idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0