Mycket och lite

Tjingtjing plingpling. Känner att jag inte riktigt har tiden att uppdatera och får nog ha det så här ett tag till. Mycket med skola (är i Tovetorp igen efter lörd-sönd hemma) och annat. Och träningen görs när den hinns med - 2-4 gånger i veckan, utan struktur eller mål och så. Ska lägga upp en bra plan sen, om ett par veckor, men just nu vet jag ingenting om någonting känns det som - med allt förutom just träningen - så då får den blurra runt lite under tiden, den också.
 
Genomförde ett bra löppass i söndags kväll i all fall, vilket jag blev nöjd med. Långt och lite snabbare än jag brukar; 12 km, 1 timme 7 min. Mina skor börjar bli sladdriga nu, och jag behöver stödet som löparskor kan ge, så jag får rätt ont i fötterna när jag joggar. Därför provade jag att lägga in mina sulor (typ hålfotsinlägg) som jag har kvar och använder sedan urminnes tider. Skorna blev mycket stabilare, jag fick BETYDLIGT bättre tryck i benen (det kändes rätt liksom, när man tog sig fram joggandes), och hela hållningen förbättrades. Men fötterna gjorde ont ändå, fast på ett annat sätt. Fick lite avdomningar som jag fått också senaste tiden, men på ett annat sätt de också. Hmm hmm. Vet inte hur jag ska vända på detta. Kan det bli bättre bara av nya skor? Eller bra träningsupplägg kanske? Att jogga två gånger i veckan ger ju inte speciellt mycket om man vill utvecklas.. Jaja, får tänka på det.
 
 
 
Nu åter tillbaka till dovhjortarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0