Styrka och påskägg

Jaha. Det har ju fungerat relativt bra den senaste veckan med att hålla sig ifrån kolhydraterna - de sämsta av dem i alla fall. Kvällen började med detta;
 
 
snabbtskrivet nuförtiden - vet ju hur många jag gör, och alltid x 3 (inte uppvärmningen eller plusset där nere dock). Det gick helt okej, även om jag är klen utan riktiga peppen man får när man tränar med andra på ett eller annat sätt. (och ja Anna, det är din magövning som jag döpt till "Annas mage", haha)
 
Sen kommer hjärtat hem med detta från jobbet;
 
 
..hmm jahajaja. Det hade ändå blivit svårt sen i påsk. Har ju redan bokat in bland annat fest och sen också bakning av senaste buffés marängbakelser med syster denna vecka. Nya tag framöver. Antar jag. .... Jäklarns högtider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0