Valborgsspring

Igår var jag såå pepp på att sticka ut på en långrunda; var på ett skitkul combat-pass och tänkte ändå bara  på "den där rundan jag ska ta imorgon". Idag mot kvällningen var jag inte så pepp mer... MEN solen bröt ju fram så ja, jag var väl tvungen. Skitjobbigt vare  till en början - men jag tyckte jag var så duktig att hålla nere tempot. Tydligen gick det snabbare än jag tänkt mig och trodde.. igen. Behöver visst någon med mig som håller ner tempot, eller något annat hjäpmedel.. Men "rekord" i alla fall. Ingen rolig tur dock - och NU är det skärpning. Backträning nästa! .. . Firade ändå med en cola i alla fall - går inte att dricka annat efter en längre löprunda - precis som vid bakfylla faktiskt.
 
 
 
Blev lite småsugen på öl vid en brasa under springet, men vi skippade sånt idag (blir väl mer av det i och med finbesök i helgen) och har planterat röven i soffan istället. En Leila-mockaruta (fast strösseltestet var lite fail - godare med kokos), någon karamell och en film (The Impossible), som slet sönder hjärtat på en lite halvt, fick det bli. Nu sitter vi och drar upp humorn med lite med Baksmällan på i bakgrunden. Vilken jäkla sjuk film.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0