Det har vart helg igen

Jaa ni. Eftersom jag inte har instagram, men gillar att ha foton med, om en nu ska exponera sitt liv på ett eller annat sätt på nätet, så får jag dela med mig alltmer här istället. Lite foton som illustrerar en del av helgen kommer hääär. (Träningsmässigt blev det ett långpass - 2 mil på drygt två timmar. Förbannat jobbigt, törsten rev i halsen från ca 5 km och jag kunde inte fixa det.. Drömde om vatten, isglassar och läsk i över en timme och med vader som dragit ihop sig som satan stapplade jag likblek in hemma. Återhämtade mig snabbt, men det återstår ju helt klart att få till någon lösning på detta - såhär kan jag ju inte ha det varje gång jag ska ta ett längre joggpass i solsken..............)
 
Gjorde chiafröpuddingen på kokosmjölk (exakt lika mängder som förra gången). Fick addera 1 dl vatten tillslut dock då den blev alldeles för tjock med bara 2,5 dl kokosmjölk.
 
Börjat läsa spännande bok.
 
Mest somriga känslan hittills var imorse när det var grått och nyregnat - men fåglarna kvittrade. Faktiskt.
 
 
Var på naturhistoriska.
 
 
 
Gjorde blåbärsglass med vit chokladsås. Såsen var bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0