Lördag: Veckans mat..

Hej och hå.
Är förkyld nu sen torsdags och det är såå jobbigt. Alltså, det har inte slagit fel nån januaribörjan än - förkylningen kommer krypande under tentaplugg och arbetesskrivande JÄMT. Jag är rätt pigg ändå, trots snuva med x antal nysningar i timmen - så jag hoppas på uppiggande nu inför det sista i höstens kurser.

Nu tänkte jag iaf lägga upp lite bilder på olika maträtter och liknande som har ätits i veckan. Som många vet så gillar jag bilder på mat - och även om min mobilkamera inte är bra och mina matupplägg inte är vackra så kan jag ändå inte låta bli. Mat mat mat.

En frukost.


Socker.


En lunch.. Stekt halloumiost med couscoussallad.


Mina goda muffins jag gjorde igår! Inte så fina, men de smakade fint.


En till lunch. Fick med mig "salatka" och en "rullstek" från julen i Hofors. Gott!


Skaldjurspaj på fredagkvällen.


Tacos på lördagkvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0