Wanderlust

Goderafton.

Nu har näst sista veckan på jobbet avklarats. Snart är det schlutt på dessa tre månader, vilket ska bli både skönt och tråkigt - har haft en rolig jobbsommar ändå. Som nästan varje sommar egentligen; jag trivs ju så bra så något annat vore konstigt.

Kvällen spenderas med älskade damen nedan.. Björn är ute och roar sig och regnet regnar ner så vi har det mysigt här hemma. Har varit ute på promenad, hälsat på mormor, hämtat ut diverse paket och ätit chips bland annat. Ska nog ta och göra mig mer te och glass till mina chips. Yes, godisgris är man. Nu blir det film!



Cheap and cheerful

Jag har inte lyckats skrapa ihop jättemånga sommarbilder ännu (och nu är det ju nästan höst!) här är dock några från en grillkväll hos mamma och pappa.. eller ja, innan vi åt dårå. 








Leia ville leka med grannens hund så att hon, trots att hon inte alls gillat att bli jagad, pockade på att han skulle jaga henne! Kul.


Love.Cure.All

Igår var det Hoforsrock. Riktigt rolig kväll, med fina människor och bra musik. Det såg ute lite såhär:


Malin!



Cool syster.





Mitt vackra hjärta.



Stina, Monika, Malin!



Radioaktvia räker, SÅ bra spelning!



Baron Bane, så himla bra låtar, bör lyssnas på.


I Am Very Glad Because I'm Finally Returning Back Home

Yuuhu.
Dålig uppdatering här, fick jag precis påpekat för mig. Kul att det, trots att jag inte skriver, är några som kikar  in!

Dagarna går; jobb, träning och lite annat då och då. Nästa vecka är det midnattsloppet! Jag har lagt 10 km på under 45 min, på hyllan - alldeles för högt krav för mig, som det ser ut nu.. Men det går allt bättre med löpningen, speciellt långa (över 1 mil), lugna pass. En liten liten lidingölopp-tanke gnager långt bak i huvudet, men det är nog mer önskedröm än verklighet detta år.. 3 mil terräng! nja..

Min telefon har kommit, och jag är mycket mycket nöjd, gillar den verkligen. Har inte hunnit bekanta mig helt med den ännu, men det kommer väl snart. Tycker bara att det är så himla skönt att ha som en snabb minidator med bra internet med mig hela tiden. Och vilka foton den tar! Wei.

I helgen är det Hoforsrock med en del bra band. Det blir en lugn kväll, går förmodligen dit och ser två-tre band. Sommarfesterna avlöser varandra på rad, nu börjar man bli ganska trött på det faktiskt. Längtar hem till K-stad nu. Har ett par idéer om vad jag ska pyssla med, förutom skolan, skriver mer om det när jag bestämt mig.


Ett "smakprov" på min mobilkamera nedan.. Leia sover i kvällssolen. Lägger in lite sommarbilder sen också.



RSS 2.0