Måndag - festivaler..

Jag (vi) har bestämt att vi struntar i festivaler i sommar, då det förra året bland annat var rätt jobbigt faktiskt. Jag har blivit för bekväm av mig och pallar inte den extrema sömnbrist som det ju alltid blir, hur mycket man än försöker sova.
MEN så läste jag nyss att Robyn är bokad till både Arvika och P&L. Jag har inte sett henne live förutom när hon gästsjöng The girl and the robot med Röyksopp i somras på Arvika, vilket var huur bra som helst. Och så upptäckte jag att Regina Spector också kommer till Arvika. Å - vad göra? Orkar verkligen inte campa. Och har man egentligen tid/råd med det? Kan de två inte bara ta och spela på samma dag? Inför förra sommarens Arvika köpte vi biljetter redan i typ september året innan bara för Depeche.. och så kom ju NIN också. Robyn och Regina är ju inte lika eftertraktade av mig så.. Kanske man skulle kunna köra endagars på P&L? Det är ju bara 6 mil från Hofors och där kommer jag förmodligen spendera större delen av sommaren. Det tål att tänkas på i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0