Hej igen..

Jag har inte riktigt haft tid/lust/ork att skriva, så jag tänkte att jag kollar igenom mobilen och uppdaterar med bilder från de senaste två veckorna.


Mys hos proppan <3



Ute i skogen med två av mina finaste tjejer och plockar svamp!

"Nu kommer jag och tar dig!"


Mosskrig!


Så fina. <3


Och svamp fick vi ihop också.



Höstpromenad runt frödingleden med Leia.





Jag var glad - Leia var ointresserad.




"gå ner" Soldyrkaren är i farten..


"Jaha. Vart ska jag ligga nu då?"



Varje kväll är det bland annat försvarets hudsalva på nu när det börjar bli kallt och spruckna läppar är ett faktum. Leia gillar den också, och man får extra många pussar när den är på.



Jag fick första gången se en Tretåig Hackspett! Gult huvud och vit rygg är kännetecken. En skygg en, enligt fågelboken, men som struntade helt i att Leia struttade runt och jag gapade på henne (jag försöker få henne att sluta jaga fåglar och ekorrar).



Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0