Drömmen

Idag har det storstädats och skrivits på en uppgift om en rättegång som jag besökte igår (jobbigt var det att sitta där och känna sig som att man inkräktar i någon annans liv). Nu ska jag snart ta med mig min lilla hare (Leia har varit alldeles nipprig och orolig nu senaste timmen av någon anledning) ut på en sväng - förmodligen ner till kohagarna vid Alsters herrgård - och sen blir det hemmagjord pizza när älskling kommer hem från sin cykeltur (han kör stenhårt inför sommarens lopp!).

Jaa, tror att vi firar in helgen med en låt av Hofors gamla stoltheter! Verkar som att det blir peace&love en dag i år i alla fall, så då blir det till att kika på dem live också, nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0