happy Up here

Hoho.

Har hunnit haft några superdagar här i Hofors med fina vänner, kalas, mors dagsfika, shoppingrunda med Anna, träning med Björn och mer. Idag började jag jobba. Trots att detta blir mitt/min nionde/tionde år/gång så får jag ändå gå och sitta på introduktionen och lyssna om företaget och allt sånt där. Det är iofs bra med uppdateringar för det byts ju ägare och blir ändringar i produktionsmängder osv. allt eftersom. Man ska ju ha lite koll på vad/vem det är man egentligen jobbar åt och vad det hela egentligen handlar om.. Efter lunchen, som vi i vanlig ordning blev bjudna på, - mums - så fick jag åka ner och börja jobba. Nästan allt var sig likt. Fick dock fixa med mitt passerkort i södra porten, då det sitter kodade dörrar överallt på förrådet nu, så det skulle fungera där också.

Jag hade svårt att somna igår och har inte fått många timmars sömn. Det tillsammans med en sjuklig träningsvärk i rygg och skuldror gör att min hjärna lagt ner verksamheten lite halvt för dagen. Ska därför bara slappa här hemma, även om jag saknar Leia massa massa. Det är ett stort åskväder precis ovanför oss nu efter värmeböljan som slog till idag, så det hade varit mysigt att sitta inne med henne (turligt nog är hon inte rädd (än?!), men jag kan tänka mig att hon kanske står och buffar/skäller lite smått när det låter som mest), men nu är hon några kilometer bort, och jag har som sagt lagt ner större delen av verksamheten idag. Det får bli imorgon istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0