IMORGON. Skidor

Min käre Björn anser att vi, istället för att åka längdskidor på 2-milsslingan här, ska åka till Högbo och traggla oss fram där istället. Framförallt för att det är hundtillåtet där imorgon och då kan Leia vara med och kanske dra en av oss. Jag vet inte vad jag tycker. Men jag har en känsla av att det är många människor där, och då speciellt många som är "seriösa" i sin skidåkning. Jag som är ganska kass och ramlar ofta.. Nåja. Man kanske ska försöka ignorera den där skäms-känslan som kommer när man ramlar? Alla har ju trots allt haft det lite svårare att åka någon gång i deras skidåkningstid.


En bild på B och Leia från förra året då Leia fick dra oss på skidor.
[Minns för övrigt inte vad det var hon stod och kikade på där..]


Jag är så himla trött efter idag, men vill nog titta lite på en film, och bestämde mig för Submarine. Hoppas på en bra filmupplevelse. Naijt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0