Nätshopping

I brist på annat lekte jag ihop ett suddigt collage, och tänkte jag visa vad jag shoppade igår kväll, på Urban outfitters nätshop. En t-shirt med tryck som jag spanat på i ett antal månader, skärp i snyggt mönster och framförallt snygga detaljer vid spännet - och en mönstrad bikini med små djur på. Bikinin var svindyr, i mina ögon, men jag hade rabatt så det blev ett överkomligt pris. UO finns ju i Sverige, i Stockholm vad jag vet, men det är inte lika bra där tycker jag. Vet inte om det är för att kläderna blir framlyfta på ett annat sätt på hemsidan kanske? - För övigt har urban outfitters rätt "orginella" och snygga kläder tycker jag, och förutom det, en massa snygga och roliga prylar och kökssaker.. - gå in och kika!


(Bilder från http://www.urbanoutfitters.co.uk/)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0