Sjukt tråkigt med yoga..

..när man inte är upplagd för lugn, inre harmoni osv osv. Var nyss på yoga. Jag måste nog säga att det är mer avslappnande att träna hård träning istället för den stretchiga andningsträningen som yoga är. Näe, balans-passet passar mig nog bättre, det är mer fysisk träning där, trots att det är en del andningsfokus och avslappning där också. Såhär var det inte förut med mig och yoga dock.. undrar vad som hänt? Stress?

Annars händer inte speciellt mycket för min del. Jag pluggar på lite och så. Egentligen börjar terminen nästa vecka, men jag har redan koll på det jag ska göra, då det är ännu ett par-tre gamla kurser som ska fixas, kan man säga + en kurs som började redan denna vecka. - Skulle behöva lära mig att motivera mig i mitt pluggande, för nu går det riktigt trögt! Är så otroligt trött på att plugga - nu vill jag jobba och tjäna pengar! ..Vet dock att jag kommer sakna plugget så fort jag inte gör det mer.

Ikväll blir det iaf filmer och chips för hela slanten. Something borrowed heter en av filmerna - antar att det är en romcom då Kate Hudson är med. Sen kanske någon av dem som går på tv. - Såg förresten en riktigt bra film igår  kväll: MIdnight in Paris. Otippat, av Woody Allen faktiskt. Jag är inget Woody Allen-fan, så detta var överraskande. Ja, jag tyckte faktiskt att den var hur inspirerande som helst, trots att slutet kanske var lite cheesy. Och i början tänkte jag att jahaa, ännu en "sån där" film.. Men det vände! Owen Wilson spelade så bra och töntig - jag förstår den och dem liksom. Och så vill jag så gärna åka till Paris nu. Se den!

Trailer: (en sådan som inte avslöjar för mycket - och därför kan verka lite tråkig?)



Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åh måste se!

2012-01-21 @ 01:48:19
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0