På jobbä.

Sitter på jobbet och har det lugnt för tillfället så jag tänkte att jag kunde testa på lite mobilbloggning. Det verkar fungera!

Längtar lite smått till lunchen; jag gjorde en riktigt god kesokaka igår efter träningen med grädde och jordgubbar, och tog med hälften hit. En portion består av ett ägg, en och en halv dl keso och lite honung (plus att man kan tillsätta vad man vill som smak och så; jag tog vaniljpulver, kokosflingor, krossade linfrön och hackade valnötter) som rörs ihop och läggs i en ugnsform. Och sen gräddas den i ugnen i 200° tills den fått fin färg och är ganska fast, min tog 14 minuter. Tips!

Är helt mör idag efter ett pass kombat plus ett kortpass core direkt efter. Funderar dock på att ta mig på ett steppass idag också då jag inte känner för något joggingpass idag riktigt (vilket annars kanske hade passat bra kan man tycka). Jaja, ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0