Puls

Är på jobbet och har det roligt som sjutton igen. Fast inte riktigt.. ville helst ligga kvar med mina hjärtan. Jag känner mig helt omotiverad till nånting alls nu. Tycker att jag borde känna lite mer go då jag ju inte vet alls vad som händer med mitt liv om en månad, men nej, det är alldeles tvärtom. Tomt och konstigt.

Jag gick omkring och kollade läget här nere före lunch, innan jag satte mig ner på en stol och kollade pulsen; 52 slag per minut. Tyckte det var lite lite för att ha gått omkring alldeles innan. Och vad har man när man sover om man har 52 då? Visserligen har jag betydligt bättre kondis nu än vad jag nånsin haft så det är kanske som det ska vara. Joggingen blir allt roligare.. I fredags lyckades jag ta mig runt hammardammen i 45-min tempo vilket jag känner mig riktigt nöjd med. Det är iofs bara dryga 3 km, men ändå! Igår joggade jag, Björn och Leia en mil, vilket också gick bra, utom för Leia. Hon är så otroligt seg nu efter löpet och när det är varmt ute och så. Håller tummarna för att vi slipper en skendräktighet denna gång bara. Ikväll kör jag (förhoppningsvis) ett kettlebellspass, sen får det bli vila ett tag.

Annars händer inte så speciellt mycket måste jag säga. Jag väntar på fortsättningen till boken "Hungerspelen" som jag beställt från adlibris (skynda!), då jag måste få veta vad som händer. Jag hade precis läst ut en ungdomlig vuxenbok på engelska på x antal sidor när jag började läsa hungerspelen på svenska, och tänkte att det kändes som att jag satt och läste godnattsaga för ett barn, men efter två sidor var jag fast och läste i den så ofta jag kunde under två dagar. Anar att jag slukar de resterande två böckerna i trilogin ungefär lika snabbt - och kan knappt bärga mig tills jag får se filmen (den ligger mellan bio och dvd nu så jag får vänta..) - rekommenderas till dem som inte läst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0