Extra prover i paketet

Goder afton.

Är precis hemkommen från ett helgpassarmöte på djurhemmet: väldigt intressant och givande att få bli lite mer insatt kring hela administrationen kring verksamheten faktiskt. Alla fikade på massa kakor, läsk osv. medan jag höll mig till vatten, jag tyckte inte alls att det kändes jobbigt som jag trodde att det skulle kännas. Men nu när jag kom hem så tog jag faktiskt två nötkakor (gjorda på malda hasselnötter, smör, ägg, plus lite sötning) och ett glas mjölk, så lite kändes det nog.. Nötkakorna absolut är inte något jag äter varje dag (även sötning får upp insulinnivån, och i detta fall alltså helt i onödan eftersom det ju inte finns något socker att ta hand om), men nu blev det ingen middag den här kvällen, så då får man lägga upp det på annat sätt. Jag ska nog ta mig en bit ost också.

Innan mötet hämtade jag ut ett paket från eleven.se. En massa olika saker hade jag beställt, bland annat födelsedgspresenter, men också en hel del till mig själv ;) När man beställer från eleven får man alltid med flera små prover (om man vill), vilket gillas! Hur bra som helst att testa och kanske uppäcka nya favoriter på det viset, vilket jag också gjort. Tips!


Alla extrasaker som var med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0