Helgpromenader

Det är något särskilt med helgpromenader, helt klart. Eftersom vi har Leia så blir det ju promenader varje dag, flera gånger, och minst en lång. Men hur man än gör så blir det aldrig samma lugna känsla som när det är t ex lördag, och speciellt om solen skiner och snön smält bort efter en mulen och snöslaskig vecka också.

Idag har jag mest lekt runt på dattan, sett lite skidor på tv och tagit den fina promenaden med älsklingarna, innan vi åt en snabb - men god och nyttig - middag. Nu ska jag slappa lite till, kanske läsa i min bok, innan melodifestivalen och chokladmoussefika till (som är perfekt LCHF-efterrätt; mörk choklad, äggulor och vispgrädde). - Ha en fin lördagskväll alla.




Leia hittade en gren som var mycket intressant. I en minut.


Ibland släpper hon pinnen och går vidare, men ångrar sig efter ett par sekunder och rusar tillbaka..


Vår!


Pigmentfläckarna på nosen är i princip borta!



Kommentarer
Postat av: Julia - Matblogg

Vad söt och fin hund! Jag vill också ha en vovvsing! :)

2012-03-12 @ 00:12:25
URL: http://ibland.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0