Lördagsfrukost

 
Tog en lite längre morgonpromenad i gråa leriga hammarbyhöjden, och kom hem till Björnen som stod och stekte och kokade. Frukosten fick bestå av gamla vanliga filen med tillbehör, stekt bacon och kokt ägg med majonäs och kaviar.
 
Nu ska vi snart lämna Leia hos hennes kusin och bege oss till stan för att förhoppningsvis hitta en vinterjacka åt älskling. Jag skickade tillbaka allt som kom med paketen igår, så jag kanske spanar lite jag också..
 
Hoppas också på att få till ett styrkepass på utegymmet ikväll, då jag faktiskt inte kört någon styrka alls sedan body pumpen förra lördagen. Gråvädret får mig dock att tappa all träningslust. Men.. kanske om jag får med mig min egna coach så..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0