Älgar och tvivel.

Okej, börjar få en känsla av att jag måste ta tag i mig själv nu. På många olika sätt. Jag måte ta några beslut, och jag måste också leva efter dem även om jag tvivlar.. beslut som vad jag vill och hur och vad som är viktigt osv. Framförallt måste jag få min latröv att bli en annan sorts röv.. en som inte latar sig. Vad otroligt snabbt man blir låst och seg när man sitter hemma. Det känns som ett helt stort projekt bara att exempelvis gå och handla.. som om det skulle vara den stora händelsen under dagen. Fy..
 
Jahapp, efter den lilla, kanske något oklara, texten tänkte jag ge ett tips till den naturintresserade, eller Sverigeintresserade. På svtplay ligger flera delar ute av det fina programmet "Nordisk vildmark". Jag har än sålänge bara hunnit titta på Sverige-avsnittet, men är jättenyfiken på de andra. Lär känna din egen natur lite bättre, få upp ögonen för vad som finns här, nära, och kanske skippa nästa utlandssemester för en fjällresa istället. Sveriges natur är ju så sjukt fin, och så enkel att få uppleva.
 
 
(OBS. Skynda! Finland är redan borttagen :(  )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0