cravings from hell

Joråsatte. Gårdagsaftonen var riktigt skoj, och blev extra fin med snöfallet som kom. Öl och mycket yrande på stan, besökte fisförnämstället Hamburgerbörs och blev bjuden på öl av Tessan som jobbar där, innan vi tog oss till ett rockställe på söder. Idag hade jag möte på arbetsförmedlingen på förmiddagen och morgonens huvudvärk mm. var inte att leka med.. Insåg varför jag inte partajjar så mycket nuförtiden. De isande vindarna och snön var som en välsingnelse under morgonpromenaden för mitt dunkande huvud. När jag sen slängde mig på cykeln och trampade iväg till globen var dock de isblanka vägarna lite mer otrevliga.. Höll på att gå under av sömnbrist under mötet, och tröstade mig med ett besök på konsum på hemvägen. Skulle kanske inte ha gjort det.. Behövde egentligen inte handla alls - kom hem med två påsar med bara sånt jag var sugen på. Insåg ännu en gång varför det där med festande inte är något jag pysslar med. - Längtar tills imorrn, då jag kan och ska ta en löptur!
 

Lunchen idag............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0