Morgonstund


Joråsatte. Den där bocken stod vi brevid i princip innan den tyckte att den skulle flytta sig. Sprang några steg, ställde sig och tvättade sig och så.. Tama är vad de är.
 
I och med min situation nu, har jag ju möjlighet till sovmorgon och långsam aktivitet på morgonen. Visserligen har jag varit uppe ur sängen senast 7.30 varje morgon ändå, men har tagit det mycket lugnt med resten - alltså frukost och sånt. Idag hade jag dock tid för kontroll av ett födelsemärke, som jag tycker har förändrats alltför mycket på för kort tid, så jag var tvungen att skynda påå. Just idag när det var så otroligt jobbigt att ta sig upp! Jag och Björn joggade en tur igår kväll, och i förrgår körde jag ett pass på utegymmet, så min kropp är helt slut idag, och hade verkligen önskat en sovmorgon. Är aldrig så klubbad på morgonen som när jag är träningsslut i kroppen. Leia, som också är van att få sovmorgon till minst 9 (och även då får man tjata med henne ut) fick följa med ut och vänta i bilen medan jag var inne hos läkaren, så hon intog plats i sängen nu direkt när vi kom hem. Själv har jag dragit på mig tofflor, och ska sätta igång te så man vaknar till liv och kan plugga. - Eller ska jag kika på sista avsnittet av Torka aldrig tårar.. kanske? Fast det känns som att koncentrationen helt kommer att utebli då. Det, plus vetskapen att jag ska få remiss till hudläkare då jag hade flera märken som kunde utvecklas till något..........(hjälp!) Näe, skola får det bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0