Tar det lugnt

Ja - tar det lugnt bara. I fredags fungerade jag ju endast lite halvt, så jag tänkte att lördagen skulle få inberipa lite mer aktivitet. Men det blev kanske inte så mycket.. Sovmorgon, en fin promenad i Hammarby sjöstad (vi skulle bl. a kika på laxtrappan), så jäklarns god sushi, film, bokläsning (den översta på bilden läses nu.. har läst den förr och sett x antal filmatiseringar, men den är braa), och en löptur strax innan "Så mycket bättre", som gick dåligt. Ont i fötter, stress (jag sprang 5 km i kolsvart skog och mötte en person, och fick under hela färden lyssna på en flock hundar som ylade mot månen..kanske skulle ha tatt med mig hunden där..) och allmänt tung bara. - Ja, det är väl inte så himla mycket att fylla en dag med kanske.. Idag ska vi snart ut på annat som måste göras, efter att ha haft sovmorgon igen och gått en lång skogspromenad. - I övrigt ska jag ta och få igång löpningen mer nu tänkte jag, och också lite bättre styrketräning, så att jag faktiskt blir stark, och inte kör sånt där body pump-liknande tjafs som ju är mer uthållighet. Hur jag gör det ska jag klura lite på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0