Stressont och fredag

Aaah, vilken dålig vecka. Fram tills lunch idag ungefär, då jag blev klar med första tentan och lämnade in den. Visserligen med, inte bara lite, dåliga och luddiga svar, som jag verkligen får hålla tummarna för att få någon poäng för, men ändå - den är klar. Jag har varit så jäkla stressad, sovit dåligt, nästan knappt kunnat plugga och blivit så stressad för det osv. Hela denna vecka. Vilket lett till ont i kropp, dåligt mat(och annat)intag och så. Allt sånt verkar gå hand i hand jämt. Och tunnelbanan imorse.. det närmade sig smått detta (japansk tbana) haha; en arg förare skrek i micken på tcentralen och vägrade åka för att folk varit på dörrarna, och ändå stod det minst lika många kvar som inte kom på utanför. Huhh. Det här med att vara skogsmänniska i storstan alltså (i morgonrusningen även). Nåväl.. Har nu två hela dagar då jag kan sova hur länge jag vill, ha tid att laga god mat, ligga i soffan och se filmer, sticka ut på joggtur och så vidare. Något kul måste nästan hinnas med också. Är lite smått ölsugen. Eller kanske 3Dbio skulle vara något.. Men ikväll blir det soffan blandat med tvättning (på en fredagkväll igen.....). Fick äntligen komma ut på en långpromenad med hundtjejen idag, runt sicklasjön blev det, vilket gav lite nyork till att storstäda och byta sängkläder. Väntar på att älskling ska komma hem (sparade badrummet till honom.. hrrm ;)) så vi kan ta ett beslut om kvällsmaten - det enda riktigt jobbiga kvar att göra denna dag.
 
Leiagumman med hammarbybacken i bakgrunden

Hittade denna skrämmande sak i köksfönstret. Onda ögon - mhm

Fått fina blommor av finaste grannarna! Älskar min nya dator! Vet att de flesta köper små minisar som är eller liknar mac air, idag, men jag ville ha något mer rejält. Hade nog inte insett hur jäkla gammal och kass min dell var alltså. Har dock fortfarande dåligt samvete för att ha övergivit den ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0