Sjuk vovve.

Ja, det verkar vara något som hänt med Leia.. Hon får övernatta hos veterinären då hon knappt kunde gå idag. Redan igår hade hon varit ganska ovillig att gå ner för trappan i trapphuset enligt Björn och idag hade hon inte stigit ur sängen, utan bara legat. Till slut hade Björn fått bära henne till bilen och köra henne till djursjukhuset i bagarmossen. 44 kg tung är hon visst nu......................... Och här sitter jag!! I Tovetorp, typ 1,5 timmar bort! Fast just nu finns ju inget jag kan göra. De har röntgat henne idag, och de såg att hennes bakre leder var inflammerade tydligen, och sänkan var inte bra (hög??! - kan inte sånt där..), och imorgon ska de ta fler prover och kolla livmodern med ultraljud, om jag förstått det rätt. Fy sjutton, får ont i magen av detta. Min älskade hundtjej ensam på djursjukhuset hela natten...... och vad är fel?! Håller alla tummar och tår för att det "bara" är en halkolycka eller något, att hon får medicin och vila och blir bra. Snälla låt det inte vara något värre liksom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0