Grönt

..nae, kanske inte så mycket. Men en liiten del av frukosten var ju det.
 
Ost och skinka ba, leksandsknäcke med massa smör och leverpastej - och lite gröna saker;
och så yoghurt+grädde+keso med grönt skalat äpple, linfrön, mandlar och valnötter.
 
Kan någon bara hjälpa mig att sluta äta massa socker och mjöl? Min mage säger stooopp men min hjärna säger mums. Och jag vet ju att en hårdmacka någon gång i veckan inte är det som gör att jag blir dålig, utan det vita mjölet och sockret - som jag äter mycket av ett par dagar i veckan - men nu också lite nästan varje dag. Sluutaaa. Blir allt tunnare, och inte på det sättet som jag förut skrev att jag skulle gå ner - för löpningens skull - utan på ett dåligt sätt där jag känner mig hängig och presterar allt sämre i träning. Men varför kan jag inte sluta? Totalberoende! Fått ett återfall! Ett av många. Mjupp.
 
Planerna för dagen är inte så mycket mer än långpromenad med Leiagumman, lattja på joppet och sen stressa (hur mycket man nu kan stressa på tvärbanan..) till ett body pump-pass efter det. Är inte mycket för att träna så sent på kvällen men vill ju utnyttja träningskortet som jag bara har i dryga 2 veckor till nu..
- Hääj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0