Bästa 5:an hittills

Yey. Rätt kass dag blev bra framåt kvällningen. Körde ett relativt lugnt yogapass en timme (när jag kör hemma använder jag mig av olika instruktionsvideos på youtube - vissa bättre än andra, men det finns en hel del som är okej) och stack sedan ut på en kortare joggrunda här nere i sjöstaden. Och fick min bästa 5-kilometerstid hittills: under 25 minuter! Väldigt marginellt dårå.. Vet att detta inte är snabbt enligt vissa, speciellt inte för att vara bara 5 km, men det är mitt bästa. Visserligen är det vääldigt lättspruget och platt här också, men jag är glad åt utvecklingen som sker. Och nu är jag taggad för att på riktigt formulera riktiga mål också. Återkommer om det.
 
 
Kvällen fortsatte med good mat; kycklinggratäng (kyckling, bacon, créme fraiche, grädde, diverse smaksättning och massa vitlök och ost) och sallad. Och nu: nyaste avsnittet av Game of thrones! Med en blodapelsin till det. Gött att bra-serierna avlöser varandra. Blev rätt ledsen när senaste Girlssäsongen tog slut nyligen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0