Godmorgon.

Äter frukost, trött som satan. Fattar inte varför - B och L är bortresta, jag sover hela nätter nu utan avbrott (vilket inte händer annars för att jag är så jäkla ljudkänslig dumt nog), jag har bara mig själv att rå om osv. Jobbar visserligen stenhårt nu - bara nästa vecka kvar sedan och vill jag få komma tillbaka efter resan så får en väl visa framfötterna tänker jag.
 
Okej - google behöver väl inte mer reklam direkt, men jag vill ändå tipsa om'et. Jag har det som startsida och ser därför deras "påhitt" vare sig jag vill eller inte, men alla kanse inte har det.. Och med påhitt menar jag de fina små filmerna, serierna, bilderna mm. som de har ovanför sökraden när de vill uppmärksamma något speciellt för dagen. De är supermysiga. Idag är det exempelvis en påminnelse om födelsedagen av Claude Debussy. Bra musik alltså. En liten film där staden blinkar och reagerar i takt till Clair de Lune - mycket trevligt.
 
google.. dårå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0