Tre saker

För det första; löpningen går, trots osunt leverne och minimalt med sömn, bättre! Nu har jag inte joggat sedan torsdags - men då gick min 6,3 km-runda på 32 minuter, vilket är betydigt snabbare än på länge (i snitt 5,05 per kilometer). Om mindre än två veckor är det midnattsloppsdags och då är tanken/förhoppningen att jag i alla fall kommer under mina 54 min + nånting-sekunder från förra året. ..kanske kan det lyckas..
 
 
Hej hej rådjuren
 
För det andra; nu har vi med största sannolikhet (snart) ett hem för en lite längre tid. Tyvärr rätt långt från stan (Älta) men jättefin lägenhet, bra läge med skog runt hela området, omöblerad, ett år framåt osv. Yey.
 
Dagens frukost kan får representera denna andra sak.
 
För det tredje; Nyaste säsongen (säsong 6) av True blood är så sjukt bra. Går varje måndag och längtar till kvällen när en får glutta på nyaste avsnittet. En av topp-tresäsongerna helt klart.. Kanske min entusiasm lite beror på att förra säsongen var så jäkla tråkig och jag faktiskt inte alls kände för att titta mer på't - men det är nog inte bara det.. Så mycket nytt - bra vändningar - chockhändelser osv. Till och med så att jag "tycker om" hatobjektet Bill igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

perfa med lägenheten ju! gud vad skönt med ett helt år! jippiiii. och perfa med löpningen också! jag är så himla opeppad nu, sååå.. jag vet inte om jag ska skippa den sortens träning helt och hållet tills lusten kommer tillbaka och köra på något annat som känns kul så länge? det låter väl som en plan. aja. hej hej! <3

Svar: det låter helt klart som en plan! blir aldrig bra om en tvingar sig till löpning, blir mest bara ont. tycker dock att det är annat med exempelvis gruppträning - där blir det oftast bättre om en lyckats tvinga sig dit :) ----heeejpa <3
Weronika

2013-08-09 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0