Postfasta-frukost

M-m, något "fylligare" frukost idag. (Har man inga begränsningar så..). Sitter och äter den nu. Har fått i mig hälften och nu börjar det gå tungt. Men jag antar att det blir så om man inte äter så mycket. Stoppade i mig en finncrisp med ost och några jordgubbar igår, förutom frukosten och några koppar te/kaffe med mjölk.
 
 
- Det skulle kunna vara löjligt kanske - att kalla en dag, då man ändå äter frukost och en liten fika, för fasta. Men man ser det som så att man under 36 timmar (från sista måltiden på kvällen, till frukosten nästnästa dag) bara äter max 600 kcal. Sömnen räknas liksom också in på något sätt - framförallt den andra (som var inatt liksom).
 
Sen kan man lägga på dryga två timmars träning igår för mig också, som ju gör att jag gör av med mer energi än normalt. Yoga (kämpade som sjutton med mina igenstängda höfter..ujuj), 30 minuters jogg på löpbandet och drygt en halvtimmes bålstyrka med lite avslutande stretch.
 
Okeej - i med kaffe och sen får man försöka starta upp denna dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0