Segsöndag

Jomenvisst, blev ju tillslut en (hel) del vin igår och så Eurovision med trevligt folk. Idag har varit zombiedag som spenderats i sängen mestadels; serier, film och lite sömn. Kände hur otroligt skönt detta var - är alltid uppe och ska göra något annars, passa på för att det är söndag, träna och sådär. Hade faktiskt ett yogapass inbokat och vaknade extremt pigg och välmående vid sju imorse. Men anade oråd ändå så jag avbokade. Efter att jag fått i mig halva frukosten och låg och kollade på en serie så blev jag illamående som sjutton, precis vid 11-tiden då passet skulle ha börjat - så japp, det var som jag trodde. Skönt att man kunde genomlida det måendet i sängen istället för på en gummimatta i träningslokalen liksom....
 
I övrigt liten hundpromenad, handlade på Ica i Sickla (stockholmarna sviker visst aldrig det köpcentrumet.....), har ätit pizza och såå. Såg Mama också som jag varit nyfiken på länge.. Blev så besviken; b:ig och stundtals helt obegriplig. Alldeles för onaturlig för att vara läskig. Nåvääääl. Hoppas på att orka upp i ottan imorrn för ett styrkepass innan frukost.. Lyckas jag? Tveksamt. 
 
Tack för fetaosttipset till bulgursalladen Annisen.
Övrigt i frukosten är ju finncrisp med leverpastej och äpple i kvarg och yoghurt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0