Lite jogg, lite frukost, lite dimma och lite annat

Senaste tidens mobilfoton. Jag är dålig på att fota saker när jag gör dem - glömmer helt bort att en kan fota saker för att ha som minnen, dumt nog. Så här kommer lite bilder på mest sånt där vardagsgrejs då jag brukar minnas mobilkameran.
 
(styrka hemma med gummiband, som även kommer att användas som hjälpmedel på gymmet - hund som vill ut - hund som fått komma ut och springa - min enmilsfavorit i hofors - fått supersköna strumpor från min bästis och personliga strumpsupplier - mer jogg på en runda som blir kortare för varje gång jag mäter den konstigt nog - det passande vädret på allhelgonakvällen/natten/morgonen - frukost!)
 
Från drygt senaste veckan, i tidsordning. 
 
 
 
 


 


 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0