Höstmorgon

Är påväg till jobbet efter en fin morgonpromenad och frukost och sådär. Första riktigt kalla morgonen (fast jag har fått skrapa rutorna en gång tidigare redan) och fin som sjutton, men jag hann bara ta en 40-min promenad med tokhunden för att tvätten mä skulle göras. Hoppas på bättre tur imorrn. Det är verkligen riktigt fint att gå upp tidigt. Finare än att vara uppe sent, helt klart. Det blir mornarna nuförtiden som får vara min fritidstid på vardagarna.. Då jag surfar, tränar, går hundpromenader, ser serier (new girl, glee, american horror story med flera har alla börjat eller börjar i dagarna!), fixar och trixar - och sådär. Kvällarna går oftast åt till matlagning, handling och sånt. Rätt trist, men ändå bra då det är kolsvart och man ändå inte orkar med så mycket, eller ens vill göra så mycket. Vem vill exempelvis springa i kolsvärta liksom. Hejja morgonstund.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0