Update - dis i've done

Tack gode gu för att det är fredag! Sitta i soffan med tacos och en glass i magen och några avsnitt av bra serier framför sig. Hurra hurra.
 
Känns som att dygnet helt kretsar kring jobb - men jag antar att det blir så när en jobbar heltid, dagtid, och tiden till annat (detta tex!) finns inte så mycket. Jag riktar ju mina inlägg här främst mot min träning - vilken varit obefintlig nästintill sedan lidingöloppet. Fick måndagen efter loppet ont i halsen, vilket suttit kvar sedan dess! Alltså snart två veckor nu. Senaste veckan har en liten hosta och en hel del snor utvecklats också, plus att jag haft en hel del näsblod från och till.. men mår i övrigt bra liksom. Alltså så bra så att jag orkar med vardagen med jobbet och sånt. Segdragen förkylning eller något annat? Mystiskt är det.
 
Jag har de dagar jag känt mig något bättre försökt mig på lite småträning såsom yoga och hemmastyrka. I tisdags kunde jag dock inte hålla mig längre och stack ut på en kort joggtur. Oj vad bra det kändes; kroppen var hur pigg som helst, men det kändes mycket att flåset var anstängt efter att inte ha "använts" och förkylningssymptomen. Så frustrerande att inte få jogga som man vill alltså.
 
Ätit god frukost
 
Sett bra serier
 
Tränat lite hemma
(kroppstyngdövningar blir ju pyttesnäppet tyngre med ett kilo extra på varje ben eller arm)
 
Fikat litegranna

(denna var übergod)
 
Varit ute på hundpromenader (i pinnväg letar hon helst upp ett litet träd och släpar runt)
 
"vem vill springa i kolsvärta" - JAG, tydligen
 

Kommentarer
Postat av: anna persson

Men vad smart du är min vän. Att inte jag tänkt på att använda mina dem där vikterna jag som bara kör hemmaträning nu :-D

Svar: Men eller hur! Kom på att jag hade dem när jag var i hoffan förra helgen. Kanske inte jättemycket - men alltid något ju! :D Kram!
Weronika

2013-10-12 @ 11:29:29
Postat av: Anonym

Men vad smart du är min vän. Att inte jag tänkt på att använda mina dem där vikterna jag som bara kör hemmaträning nu :-D

2013-10-12 @ 11:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0