Fin, men trött, helg

Jag hade en finfin helg med syskon(och bihang- ;))umgänge, indisk mat och öl på Shanti (igen), det sista i OS, andra mötet med den sötaste bebisen och så vidare.. samtidigt som vi hann med alla hemsysslor som en måste "roa" sig med på helgerna, då det finns tid.
 

Invänta bord.

Min närvaro var dock inte 100-procentig - jag var så väldigt trött. Känns som att jag skriver det varje gång här, men det vänder ju inte.. Hur orkar en med att jobba heltid, alla sysslor, träna och framförallt; sova? Jag tycker att jag pallat med nivån jag ligger på nu och rätt mycket mer träning bra - men nu vill kroppen inte vara med helt. Ont i muskler och leder, seg i huvudet och lågt blodvärde har jag, utan att veta varför. Kan snäppet mer stress göra det? Lite extra järn skulle kanske göra sitt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0