Morgon och kväll (eller hundrumpa och enmans(kvinnas/persons)middag)

Dagen började alldeles perfekt med något fler sömntimmar i bagaget än de som blivit tidigare i veckan, och en fin (men kall!) vintermorgon. Såå min bebis (hund) och jag drog på oss löpkläder (slash hundtäcke) och joggade ut i det fina morgonljuset. Idag höll Leia, för ovanlighetens skull, uppe tempot - så jag till och med fick sakta ner henne. Detta brukar inte hända - det är joggarna med Leia som är de allra lugnaste ju. Men visst! Det var svinkallt och jag ville bli varm så jag hakade på till en viss del. Uppfriskande löptur på dryga 6 km är en bra start, på en sedan bra arbetsdag med fina arbetskameraterna. 
 
Lilla gullet
 
Avslutar denna dag här i soffan med samma sällskap som imorse (nu snarkandes). Med en enkel middag (solo som jag är ikväll) och rejält fusk i den annars relativt okej dieten.... Ja, fredagsmys hela dagen nästan. Hej hej! 
 
Finncrisp med smör, skinka och en röra på räkor, ägg, majonäs, peppar och persilja 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0